哈
琴日反思完之後
今日即刻乖乖地系圖書館做好D功課佢!
我認真起上尼都幾認真架
陣間學校攪左個party有我份!
今晚吾飲番夠盤真系吾會走架 哈
不過最衰就系聽日要番學 唉
想話挽夜D都吾得
不過好過冇
好期待添
哈哈