哈. 個電話1個星期冇響過咁濟-0-; 所以就好悶* 唉' 算喇:> 原來有時系屋企都幾開心=) 哈. 中文英文都比我做哂lu~ 差數學 .0. 都吾知點涯
p0哂d無聊相`
好美好ah:D
yeah!