琴晚去左唱k.
唱到1點幾左.
去左打麻雀
贏左10蚊-3-
跟住今日好晏先起身.
跟住就挽電腦喇!!!!
陣間睇呀rain.
呵;D好開心
我愛媽媽大人^_________________^;
po相ah.
THE ONE;
入面戈盞燈.
我地間k房.
yeah.!
有"gee"呀..超開心...聽左好多次x) 我愛少女時代!!
"答識"仔;
我呀;