y0;
hapi new year呀各位'
你地去左邊到倒數呀?!
琴日去左manda到訓;
因為要做數!!@@
但係其實我地都冇做
都系問番尼既-,-;
跟住我睇左check chak'同埋攪乜鬼咁多咩咩片..
睇到5點幾訓
1點起身
同瓜媽.豆.瓜去左文記食野
跟住番左屋企問左陣數
跟住挽左陣wii..同埋整野食=)
跟住留就番左屋企喇;>