|
|
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
| y0' |
分類: 未分類 |
幾日冇打添*
因為我呀媽去左旅衡~
所以我又冇打到 ;<
琴日冇去補習呀y0~~
因為有野做
放學同左楊詩欣去左武2
食完野就去左表妹到一陣
就出左去`
11點幾先番到呀婆到
沖埋涼
12點幾先訓
好似訓左一陣咁
跟住就番學lah*
妖*^*
聽日我要死lah;
留cm戈D祝我吾好死得咁慘喇!@口@
我有遺言 )口(
就系!!
好希望胡小姐同彭小姐死鬼左Xd'
我系咪好黑心呀 \__/
yes! I d0
我就系巫婆LAH
嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿`
我要用狗屎毒死彭小姐!!
我要用塊M巾焗死胡小姐!!
咁可惡呀lah`!!
|
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 222 | »
|