今日都系好黑=___='
救命呀!!
我幾時可以吾黑呀+口+;
今日上中屎比雞泡魚收左個銀包!@@
好彩個銀包又吾靚同埋入面得20蚊姐~
依加我吾稀罕你比番我呀
當我豪比你!!
0ki?!
如果你吾鍾意可以吾比番我嫁y0=)'
派左科學51分'
激死我-口-;
不過都好好地彩;
吾洗抄成份卷*
因為佢話50分以下要抄w0~~
y0;
跟住放學同波子..蚊..去左m記~
跟住amanda同嘉都尼左 /33\
超攪笑
manda買左個麻lat(吾識打)麥樂系
跟住manda問戈條友羅戈個系醬
戈條友話
吾好意思呀
我地戈個麥樂系吾跟醬嫁-_-'
跟住manda超無奈咁行番尼 話;
咁吾跟醬都可以買掛 '3' (大約系咁)
但系始終都系買左 v3v'
真系笑死我;D
波子同蚊蚊今日第一次食紅豆系呀y0`=)
跟住放左補習同ian..張雪兒去左寶龍扯煙-,-;
補番國防D相;b
要相問我羅;
msn;[email protected]
我諗想要戈D都有掛-_-;凸
 
田雞成功入鏡-口-;
我諗您大個會做m0del;
p0z住先-,-;
好似都系得番幾張未poz;
有冇人可以比人氣我呀?!
|