y0 every b0dy'
pupu is back`
系咪好掛住我咧~
我都好掛住你地呀;D
我終於有命番尼lah xD'
冇打bl0g7日
因為我地級去左國防'
我又系超黑仔-,-
頂- -V'
回憶起舊事先~
1.吾見電話(搵番)
2.吾見gip [行李箱] 所時 (搵吾番)
3.彈琴比哥哥鬧
4.比呀婆鬧
依加
5.病左(未好番哂)
6.冇得沖涼...其他人有得沖(問下l0w 佬就知咩事)
7.比人收左部電話
8.個咀乾得濟爆到好似個m記哥哥咁-,-;
我都吾知點解真系好憎2009年
未過哂1月就己經有咁多野
我地同東南班人一齊去
頭幾日我地超憎佢地
又爛口;
又樣衰;
d男話自己街舞全能w0
收尻皮喇-,-;
澳門得1個系全能囉好冇
跟住系宿舍佢地住我地上面
又tu口水落去我地到
用火機燒著個紙巾
飛落去人地個路台到
諗住燒鬼左人地D衫
跟住到左晏晝訓教戈陣
又同我地班系到鬧交
又吾夠嗌
淆到系咁
跟住將D洗衣粉牙膏仲有D吾知乜鬼野 l0埋一齊
倒落人地到-,-;
仆街到死
尤其是戈個毒gu呀
系教官面前就扮可愛
系教官後面就仆街到死
仲鬧呀熙婷;
lan番入去喇!
涷柒死你呀!
好似系咁...
正系擺-,-;
不過又吾系全部都系咁既-,-;
有D都幾好人-33-;
琴晚我地攪到個場超high
成班都y0y0~~~
陳全同人挽battle
挽到佢自己0哂咀xD
因為吾夠人地勁
加油AH
跳好D舞呀
到時尻屎人都得喇`
趕真
風車男超勁-_-;
諗吾到打咩ah;
你地問喇
我答你地lah;
|