h0yee'生日大大大大大大大快樂=)
做咩個個人都換相既-,-'?
前日朝早去左波兒屋企;>
跟住我地係到睇鬼片`
但係都吾恐怖既-.-
因為睇睇下我地又吾睇
跟住一陣又挽nds,一陣又傾下計,一陣又睇波子同h0yee傾計
挽到7點鍾去東昇慶祝我生日@@
有超多人去咧xd'
有hiki'emma'傻芯'芷喬'芷茵'揮'j0ao'蔥'肥高'朱文'冰'雯姐'波兒'我同俊`
係咪好多人咧^田^'
跟住食食下對面台班粉友趕野超大聲'
跟住我地又學番佢地咁講野超大聲
超好挽*v*
係咁呀強呀明'
乜野狗屎垃圾出鬼哂出尼;}
跟住我地10點鍾就番屋企'
超乖`!
佢地成班送我番屋企呀 )_(
真係第1次咁多人送我番屋企>田<
跟住就完左一日喇~
呵'
真係發覺11月超多人生日咧*
h0yee'生日大大大大大大大快樂=)
|