|
|
2012 年 2 月 15 日 星期三  |
| 2012-02-15 |
分類: 未分類 |
唉也唉也唉也;
成日都吾記得打BLOG.
真系對自己吾系幾好意思 哈哈
------------
尼個禮拜Half Term,
己經第2日冇番屋企食飯, 連聽日都系
琴日去左London不過落雨真掃興 :(
今日去左台灣人屋企食飯
聽日就去Brighton
節目真豐富!
----------------
今日系情人節
祝您地吾知邊個情人節快樂
今年有1個好特別既情人節 哈!
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 222 | »
|