|
|
2010-02-22  |
分類: 未分類 |
番番尼Southampton喇;
唉.
尼2日幾黑仔下'
琴日本身去BRITISH MUSEUM.
搭地鑯;
交通癱瘓囉!
d地鑯吾知咩事
好多站都吾去
原本只系需要搭半個鐘到.
但系攪左1個幾鐘先去到
哈!好黑仔=)
今日仲衰
3.30PM班車番去.
點知又整路又塞車.
1個半鐘頭先去到.
但系已經Miss左班車;
攪到我又要再買飛.
仲要由4點等到6點;
坐系個車站到就尼死甘濟!!!
吼!!!!
哈哈'
岩岩搭緊番尼戈陣訓著左.
訓左系個鬼佬個博頭到'
但系佢冇出聲 :)
好好好人呀!!
GOD BLESS HIM` *V*
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 222 | »
|