聽日(您地既今日)番喇!!!!
yoyooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
終於都比我挨到10幾日 heh :>
今日好興奮!
上堂冇咩點比心機聽書-_-;
heh
吾緊要喇
番到尼就得架喇`;
hehhhh