|
|
Er.  |
分類: 未分類 |
今日系屋企成個日.
冇勞動過既勞動節 '3'
不過算...都已經吾關我事`Hehe
琴日就出左City Centre.
行左Next,H&m.
系NEXT入面有Spongebob4角底賣!
不過冇錢. (下年一定要做野搵錢!)
衫都好靚.而且仲要比澳門戈間平好多..
幾時先有得買???
好到甘既LIVE.
寶貝您好勁呀!!
Marcelino!都系澳門人X)

|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 222 | »
|