自從番左尼之後就好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐冇打過BLOG.
吾知點解吾想打:(
冇心情打掛`
我諗打埋尼篇都要再等好耐再打多次
尼排日日都系過住同樣既野
見同樣既人
著同樣既衫
您話悶吾悶???
好想沖出世界!!!!!!