打喇打喇`
甘懶既我終於打.
放9日假
今日系第4日
已經有3日冇出街 :D
因為吾系幾想出街用錢
星期6買左好多野
用左好多錢
好心痛但系又好開心=)
time to back to MACAO.
倒數10日
IPAD:>
死人林ANTHONY. =]