轉HOST成功!
真系要鄧自己開心下`
不過仲未番去羅番d野.
可能番到佢戈到羅野戈陣會好尷尬
但系都冇辦法
系您自己羅尼
您好地地咪吾會攪到我要番尼您到搬走我d野囉
您好地地咪吾會攪到您冇錢賺囉!
話您知.您系甘多個我識既日本人之中最識扮野,而且有兩塊面既人!
我廢事用粗口鬧您;
吾系因為我會覺得對您冇禮拜
而系因為我受過教育,系文人.
吾系真系因為您呀!知吾知??
3日冇出過街~
就尼系屋企死左都冇人知 :P
我發覺我同我表妹細個好性感!