尼排都系同詩詩系Skype渡過晚上' Yahooooooooo`!!
但系其實都系冇咩點傾計XD
Heh.好風趣
聽日番10點4放12點3.
可以訓晏d同早d出街
星期1 Bank Holiday又吾洗番
仲吾幸福死??
不過要趕Presentation同溫習!
Fighting .V.
我都吾知尼個野系諗住邊G0r尼畫`