哈..現在ge時間係2:19a.m...我係祉縈屋企中..佢地個個都話好眼訓..
仲岩岩鋪埋被tim..陳祉縈小姐仲係度笑佢間room...竟然可以sleep到4 people..
哈..我會係3:00a.m.叫佢地起身聽恐怖熱線...哈..遲d再打la