今日同湛寶寶同張妍妍出左Mk喔..行左好耐..都係得一件戰利品..仲要買貴左..
算了吧..(冇得我唔算..)..之後撞到傻佳喔,,哈,,四個好白痴,,
呢兩個禮拜要留在家中寒窗苦讀..所有我的朋友..我地兩個weeks後再出去玩..好鬼死掛住你地
一段小插曲----
今天在火車上..有幾名女孩子..突然.說..她的頭髮很長喔..電番正一定爆長!
聽罷..我說了一句..要用勁爆tim呀..真厲害!然後那幾個女孩子已經..不作聲了..
哈..get唔get我想講咩呢..