今日身体有點兒異常吧..難道是對住部電腦太耐ge關係呢..這一點我也不太清楚lu..
淨係覺得整体都怪怪的..也許是就黎開學ge關係吧..因為今次真的不能再衰了..
我要對得起爸媽..甚至係十分煩人ge patpat雯(她是我的老姊)..所以無形地
都有d壓力吧..再加上我又擔心與班上的同學合不來!唉..算了..船到橋頭自然直..
我想一定會順景的..而且..我可能遲下來不能on那麼多了..所以好似人行刑咁..
有得玩就玩啦...不過..我想我今年付出的話..下年也一定有回報的...加油吧!
仲有一樣野..好煩惱..要點樣搞個頭好..媽媽已經在催促了..我也不知道自己想怎樣呢..煩煩煩xN個
太愛和馬了..哈..我本人承認很愛看卡通片..
<------一看了..有點恐怖吧..哈..不過真係好好笑..
<----哈...超正的..河內個頭..其實他還是光頭的..哈
現在對黑柳同''周''訪原的好感增多了..個還是和馬最好!
|