今朝六點先訓...六點半起身
之後去地鐵站等人,,,佢遲到,,,真係無奈
Mandy又叫我陪佢去家課班,,,我見放學冇野做,,,咪應誠lor
上肥高堂果陣,,,傾計傾得好開心,,,不過俾佢叫左起身問做嘜,,,好彩冇事
之後,,,上中文堂訓左大半堂,,,真舒服,,,不過波波之後叫我抄番D筆記,,,我緊係話得la
上數學堂果陣,,,俾Mandy串,,,無奈,,,所以一味做數
去家課班果陣,,,無聊到玩15 20,,,呀Sir都吾G,,,哈哈哈
番屋其果陣,,,無無聊聊禁望住個窗,,,之後,,,ZZZ
總之,,,今日真係過得好開心
|