今日一早要陪阿婆去黃大仙還神...之後又要返上水...返完上水等我阿姨又一齊返元朗..返到元朗又要返阿sir到...之後返去屋企睇妹妹....我日日返到屋企..只係整醒佢..佢又訓..日日都係咁...唔打啦....