上IS堂....一秒一秒咁過...不過今次好快過...哈哈...都係好...放學...行左一陣就返牙SIR都...今日好晏先返到去...不過都好既...我一去到就做功課...做到大約6點10就返屋企啦...今日都唔知做過D咩咁...不過以家日日都係咁...唉....點比呀...3百蚊呀..今次爆左..一定比人殺死啦...一係唔爆..一爆就爆咁多...都唔知點搵咁多$$..不過比起果次..已經少左3百嫁啦....唉...我太傻啦...次次都用手提傾...下次我唔用手提傾啦...用手提傾果D蠢人...哈哈...