今日6:45起身...整埋d野應該7點幾到就出左門口...我返到學校都唔知有d咩可以做...唔知點解今日d時間過得好慢...搞到我上咩堂都差唔多訓著...上到最後一堂...睇珍珠港...我就咁訓著左...之後唔知邊個成日係咁叫我起身...睇完珍珠港...做書..之後又訓過...牙sir無啦啦又叫我地起身...搞到我醒左...3點25分打鍾...我地上左704比賽...呢個係專題研習既比賽..我地有第8組...我地就係第4 組...出去果陣先驚...之後就開始冇咁驚...我地攞左冠軍呀...我地5點幾就走lu...之後返左補習社...到7點幾就返屋企lu..返到屋企又細妹抱住佢唔放...佢真係好得意嫁...不過成日都唔喊..所以我好想整到佢喊嫁...我點整佢佢都係訓訓訓...搞到我好時超無奈...到佢醒我又冇心情整佢...不過我次次食完飯都會見到佢醒左...我就抱起佢..佢就係到笑...唔打啦...沖涼訓教...咩人都唔理啦...sd sms d人我就會認嫁...睇下有冇sd sms比我啦...哈哈...bibi...