今日11點幾起左身....11點45就出門口...12點幾就去到中心...攞完野之後就去返上次去果到....上次果兩個孖生兄弟都係到....今日就煮野食..不過煮野食既重任交左比牙恆同Ronald 煮啦...我同牙佩就介紹cook set...到左2點我地就同d小朋友講bibi...之後edison疼左我一擔...之後我地行返去中心洗野...
都好開心...我寧願做義工都唔返學呀...哈哈...