我今日6:40起身...之後7:10出門口...今日上pe...牙sir話我地d女仔鬧情緒...跟本我同瑤都好眼訓....佢地就係度傾計...仲邊得閒鬧情緒呀..佢都傻傻地嫁...我覺得今次上pe堂係最好笑嫁...牙欣唔小心整到牙sir...果陣個個都係笑...上地理堂就訓左一陣...今日我超乖....上數學堂第一次唔訓教...哈哈...上英文堂睇圖書..我睇左14頁...之後做完作文改正就放學啦...返到補習社....我唔知點解好想返屋企..但係都冇返到...唉...冇啦啦胃痛...之後就走左...