今日10點15分起身...之後12點出左去....今日QUEENIE豬入CAMP...希望佢考到啦...我同霖係元朗廣場等...之後去左洪水橋搵QUEENIE豬食野...果間野一D都唔好味...食完野之後就送QUEENIE豬返學校...我地送完QUEENIE豬返學校
之後我地就搭車去荃灣行左一陣...行完荃灣之後就去MK行街街...我地係地鐵見到D人真係好恐怖...有個人冇啦啦係地鐵坐地下...仲要唉左一聲...比佢嚇死...之後去到MK果個站..見到個人超似彊屍...落左車之後..我地去左朗豪坊...行完之後...之後我地行街鋪...行到超累...之後返左元朗行左一陣...之後就同霖等車..之後我去左百佳幫我牙媽買MOUSSE...返到屋企就ON啦...