Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*||[▋像富貴貓大家遭遇鬥神奇`_;]|!
米奇部隊=|米奇皇帝+米妮皇后+|]唐老鴨大使.+*.
siuching2006
暱稱: .   *,__小証[▋
性別: 女
國家: 香港
« October 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-08-22
Siu' ’C|hing開心的...
2006-10-02
愛L的心情
哇哈哈
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
siu 玲日記喔..,.
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 116
今日人氣: 0
累積人氣: 2334
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天

 

2006-10-02

聽日要返學了..我地又唔知會點la..

總是覺得我根本不夠他來..我想我會............我不想這樣下去了..很辛苦的..走便走吧..

大不了哭一埸..又不用死..嗯..就這樣好了.

對了..冇有打2天日記了..

星期6個晚..媽咪[大]左我去深圳..係個晚打邊爐..好好味的..之後媽咪要我扮乖..

哇哈哈..扮乖我都扮得幾好..=.=不過我唔係咁中意扮乖的..我e後唔去了..死都唔去..嘻嘻..

琴日我就做朱古x..可惜唔記得放張牛油x..一陣再做過..

我要有自信ma..我做的一定是最好食..

啊..係呀..琴晚..得我一個係屋企..佢地出左去玩..

我又唔識煮飯..So我一路拎住陪電話..一路煮..哈哈..

我細佬第一個返黎的..我叫佢飲我d湯..佢話[下.........]

之後2個字..[難飲......]=.=想死呀

刊登時間︰2006-10-02 12:50 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 siuching2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]