首先,re 了poyan 先,我有聽你話ga^^,不過盡量打la ,有時無乜野好寫ga ma
不過later 會好d ga la ^^
第2,都係poyan (你睇我幾重視我同你的友情),就係好開心同你係msn chat 左1輪,
好peace la ,haha
第3,就係應該有工做了,搞笑就係,我無想過咁快apply 野做住,
情況就係咁,我同教會d friend食完吉野家後,
我見個經理請人,就好好奇咁望埋去,
佢就同我講$18一個鐘,我就好白癡問佢"我做唔做得ga ??"
佢就叫我填form
之後頭先收錢果個好似記得我咁,好似都ok無不like我ge
個經理就問我size 果d la
就叫我星一帶而樣帶果樣咁就好似ok 左
叫我星一番工咁
第4.我而家怕我上堂同上工會好累ja
|