今天發生左好多事唷.........作文個時 我差d暈低 個頭痛到飛起 作作牙 個頭想爆咁 可能關唔開冷氣事-- 放完學 陪樂周圍走 返到黎 當我聽到有人同我表白 (不是面對面) 我都不知道有咩表示好....我是否接受佢?