點解....你以前鍾意我 .........我唔揀你﹏ 唔係你唔靚囉(但又唔係靚a_a) 因為快升中 大家唔同中學 難道你想升中之前既美好回憶 ?? 你只要面對面對我說3粒字~(邊3粒自已諗) 我嬲你 係因為我.....最憎人話我 我同邊個女仔玩就話我 邊個想同我玩就同我玩 重要的係要玩得起~ A_A &nbs......(閱讀全文)