真係吾明你係到諗緊乜!!
無啦啦無我愈黎愈似鄧浩銘呀!!
無聊!!!!*))
918*
唉*日記依家都好似變到周記咁*
話吾定遲小小會變成年記牙*''
今日AD*好UGLY個組章我油得, ,吾係幾鍾意比MR.TSANG教..好似上緊DT咁*
PT*老師好似當我地吾識讀咁, ,隻隻詞語講好耐...無聊!
M*意為要測驗, ,原來係後日!))好彩姐*不過QUIZ就..........死左""
Ex2* 教得幾慢, , 差小小訓左..突然無啦啦老師講理D野,D同學都幾大反應,令我成日人醒左' '
食飯*大快活.......幾好食啦今次!!仲知左件事]]
C*無可否則..MS.CHOI比MR.YIP教得好.*但係次次上堂都好驚比人叫我答野!@@
IH*仍然十分懷念MR.LAU....好彩老師都講得吾係幾悶..依家上德育課..吾知點解次次都有老師既童年回憶,,都吾知係咪作既*
放學..去左儉社到倍人,,,,,!
THE END~~**HAHA
|