906﹡
題外話**
誇呢隻係黎形容張靖森, ,話自己會找到10A喎=皿=' '
好啦..我仲沒講下我既中二生活__*先介紹下我既老師!!!
我個班主任&英文*MR.LI! 英文網上閱讀計劃, ,煩*查字典&作句.. . . **
C*MS.CHOI! 圖書館老師...佢教得幾好牙-\/-
M*MS.LAM 吾太鍾意__教得我吾係幾明!!!!!!
IH*MR.CHOW 比我想像之中好人!!!!不過最好係MR.LAU教我啦=.=
IS*MR.CHAN 都幾好人...教完一頁**講教完....搞笑!
CP*MS.'井' 新老師....教得都.......--
PT*MS.FAN 我沒上佢堂**佢好好人架)!!
CH*MR.CHAN 訓導主任教我???沒上堂!**
PE*MR.WONG 年年都係佢,,,好人一個@@
AD*MR.TSANG 估吾到佢教呢科!!!個人幾串下!!*沒上堂~~
MU*MS.LEUNG 恐怖份子!!!=.=
ELA*MS.CHOI 新老師之中既經典!!!!!!!!!!!!!!!!!
DT*TAR LEUNG 期待!!!!快D上佢堂!!
E*MS.KWOK(錯姓) 恐怖份子又一名!!
返左學*幾日到..識到SUEY,TACKY,曉.......佢地刀巧巧人哦**
男仔呢..............有小小識啦!!乜MAX好令仔咩??OK啦!刀係山P令仔!!==
後面又有個隱形人...(有時小小隱形!)**
呵呵..不過好麻煩,,我仲要係一樓...無奈!!成日要上去二樓找人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
得知有人問我日記....真係好開心!!!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈**
聽日MATH TEXT*我吾要去補課牙!!我要努力溫書' '
日記板遲小小又整下....啦***

|