|
|
| 2009-10-01 |
|
打番尋日d野先= =
尋日去左唱k- -.
成村人去左溜冰~~
x- -
得番4條友go唱k.
不過都不錯.
甘日國慶.
冇野do.
悶= = |
| 發表時間:2009-10-01 12:19 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-09-01 |
|
fk- -.
9月1開學了.
1開學就比人捉頭髮.
超黑仔.爆黑仔- -...
放左學去打我暑假以黎第1次波.
同之前1樣..咁廢= =..
打完去叫頭型師幫我修1修d陰.
柒唒....- -v
|
| 發表時間:2009-09-01 08:23 PM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|