|
|
| 2009-04-11 |
|
依家係12點正-_-
想訓但又訓唔著-_-
枕頭由床頭去到床尾..
由床上落到床下-_-
就快又番學了..
有邊個做唒功課a_a
番到學校又玩捉頭髮-0-
um.....
仲有咩好打呢- -
聽日食咩好呢-_-
快餐又係果幾味-_-
um....
冇野打了;
|
| 發表時間:2009-04-12 12:01 AM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 3/4 |
|
甘日第4場學界.
贏39-33.(好似-,-)
雖然一直出場都唔多-_-
但係唔緊要-0-!!!
我要拎經驗!
星期一..
最後一場..
加油加油!!
最後一道大門..
打開左就係學界NO.1
|
| 發表時間:2009-04-03 07:13 PM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 27/3 laughing番生! |
|
甘日不錯-0-`
頭2堂英文老師都冇番..
訓唒2堂~
朱sir回歸-_-
靚仔左-_-
ha..
『你地個朱sir已經病死左喇..
依個係新既朱sir..
之前個朱sir冇同你地講我好惡既咩-0-?』<--by:朱sir.
放學諗住手指尾穿蛋彈就可以唔可打friendly-_-
對陳南昌-_-
最後同嘉軒番屋企...
跟住食飯..
再跟住就到依家了;
laughing哥結局有點兒爛..
不過點都好啦..
laughing都係番左生xd!
記住我個名呀..laughing sir呀!
|
| 發表時間:2009-03-26 10:45 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|