| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥特別加長版♥♥ |
SUKI遲到-V-嚇得我呀`仲以為佢有事T^T
同SUSANA`W!NG N蕭大HA行番陳融!!笑`笑`笑
但我冇笑到`根本就笑唔出`隻眼勁腫!]`1個字:殘xD"
之後開LOCKER`[334♥]我本禱文集唔見左>///<最後問左NANCY借
-早會;;2D分享`[笑]NANCY笑得好癲`見SUKI[8點4]
佢遲到n[a}唔知咩事`
-中文;;閱讀堂`
-MATHS;;做數`CW[乖]
-ENG[2];;作文[比賽]NO SMOKING PLZ人地食煙關我咩事先
-CE[2];;同林周恩玩`同蒸魚N BEAUTY傾計
-LUNCH;;SUKI講番今朝咩事♥♥]好彩`擔心完!!隻手爆痛[15刀]
-可愛CUTTER-
-LW[2];;傾計`傾計同傾計=]故意演講比賽-V-2A攞第2
唔錯`唔錯xP``同M3解釋介手既原因
[最衰M1 LUNCH個陣整到我隻手`大嗌痛]M3冇嬲姐>V<仲有xD....
-放學;;再見`````即走!!`
|
|
刊登時間:2007-01-19 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

痛苦*v* |
今日痛苦左成日;;無論咁痛`隻手好痛`[4刀]好想喊..一直忍忍忍=]
但係冇人知`咁都好-VVV-唔洗擔心我..或者佢地唔會擔心n[a}
唔可以咁諗既`[朋友]`自己係到做咩呀?就癲n[a}
番學前..去搭車-333-冇講野`蕭大HA----好煩!!係咁講野
唉唉!!`琴晚比人鬧完..頂佢[依家咩事呀]我學壞左咁又點
又話唔理我[♥]`喊左成晚-V-連聽個電話都比人鬧..癲n[a}
番到陳融..又打鐘/333\開唔到locker//?唔到詩歌集..記名10r
冇記過咩..呵呵♥♥♥-
-早會;;miss cindy[唉]叫我地同隔離果個講:::you are beautiful!!
唔係呀`同男仔要講:::you are handsome..我隔離係:::蔡樹榮*v*
點講得出呀T^T唔講呀!!之後::唱歌主信實無變..成班男仔冇帶-\/-
激死林帆`係咁記名..佢好正呀*V*自己都冇n[a}記埋自己仲好
笑死我同M1`哇卡卡!!
-ART`c[2];;好笑..KEV SIR`真係.............................
係咁同M1 N M3玩..2隻小蜜蜂!!仲有扮影全家福`
鄧文達[弱智]xD``勁白痴10r`
徐智恆同嚴天浩就要擁抱!]`20人全家福
ENG:::作文--[200字]難`難同難♥]]林周恩好搞笑||
問MRS LEUNG鑽石點串`
MRS LEUNG::你真係可愛..小測黎架`唔答得架!成班係到笑>V<正
中文:::做話劇[-V-]超好笑..M3扮男仔!!強強 VS芬芬
SCI[2]:::無聊..同M3玩[爭霸]我做西施=D改篇::雞施
M1:鄭旦..M3:夫差..蒸魚:文種...........
LUNCH:::忍唔到,,冇同CKAI講野..佢同小喱要做家政功課!!
眼淚`唔想比佢地見到..行上2樓``
MATHS[2]::聽書`做CLASSWORK..乖乖```哈哈=]
放學:::即走..同M1一齊xD"見唔到CKAI`SUKI N小喱..
好彩有牙WING幫我比信CKAI..希望冇野n[a}
|
|
刊登時間:2007-01-17 08:12 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|