| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[ 新開始♥♥] |
●新開始 =】 YoU JuST bElONg tO mE
終於整好日記N[A}`呢個日記整左5個鐘-V-
真係好耐10r`[大笑中]等左好耐好耐N[A}
改左好多野架 >V<因為本人亦因日記而改變xD`
1切由零開始{我愛既SUKi講既}就好似新既日記咁!`
見到linG linG >V<落車就見到N[A}`同我Hi -微笑-
之後就行番去陳融}開locker [攞英文書`默書]
早會:::打鐘前1刻 -F1既人大嗌-[遲到了-V-]`好好笑
miss chu唱詩` -從太陽出來之地-有走音樂!!`M1話有幾句好聽
嗯;;係有[幾句]唔知點解佢把聲唔同左T^T
ACT[C]:::好玩 -哈哈=]KEV SiR 更年期N[A}鬧`鬧`鬧
[我唔係林太呀-v-`林子豪你係M1架]
ENG:::默書` OH-MY GOD!!`唔識`唔識同唔識xP
錯左爆多>///<預左N[A}英文書係locker`點温
中文:::悶`悶同悶//差D訓左`超眼訓`
中文:::悶`悶同悶//差D訓左`超眼訓`
小息同M1`3[BEAUTY N蒸魚]落去食野
-嚴天浩跑過黎//成舊薯餅跌左-M1笑到癲左xD`
SCi[2]:::上左4個字到`打鐘-v-[火警]慢慢行落去,,哈哈=]
跟住比老師話慢-D人玩//全校再行多次!!`頂頂
上番5樓`上去個陣M3仆親[好抵死]笑`勁癲10r`
佢係陳融發生過唔少糯野:::1 碌落樓梯..
2 甩鞋碀.....無論咁勁xxx上到5樓`1坐落去打鐘>\/<
落去地下訓話♥♥♥]第1次用左5分幾..第2次4分39秒
再上番5樓上堂`總時間::半個鐘[火警演習]
MATHS[2]:::我唔中意MATHS♥=]寫信比CKAi`太無聊`
寫信最好`我愛[SUKi N CKAi]其他都不愛xDDD
信的總數::24封[收到] |
|
刊登時間:2007-01-09 09:07 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|