siukim
暱稱: 金
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-03-09
2008-12-15
2008-06-22
2008-06-20
2008-06-19
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


2008-06-19 分類: 未分類

轉-by 李典育先生qooza..

2008-06-19 分類: 未分類

今天我做了樣錯事

對唔住

 

你嬲 我了解

但我第一次係咁

我只有等你嬲完

第一次係點?

第一次覺得自己錯唔係唔小心

第一次做錯係特登去做

我仲要係特登做完 你嬲 我仲要無反應

不過我都比唔到反應

因為我未試過做完覺得自己錯

你嬲,我呆

呆既係個腦好似有成萬樣野飛埋黎

唔好受既係

我唔中意人發脾氣

應該咁講

我"未"曾 做完一件事 係會講對唔起 並且事前係諗過

你令我即時給了自己一個問題同答案

衪肯定了我我答案

我唔應該接近任何人

因為接近我既人

唯獨只有樹華仔

先會了解 包容 習慣

我既生活原則

佢唔係因為同我玩得耐

只係因為我地有並同特質

Eq低,比我更低

所以從佢我看到自己

今天 鏡子裡看得清清楚楚

 

因為你

令我諗深一層

你令我提醒左我自己

一切既野即使我追求

都變得無意義

見到人開心

我再唔會有咩反應

 

我終於明白樹華點解日日都溫書

除左玉蓮

佢生活再無野可以令佢

每年 每月 每日 每分 每秒

都可以做

只有讀書

唔洗錢 唔洗力

只要時間

我一直搵緊既就係呢樣野

一樣可以靜靜地坐低

邊聽歌 邊做

而腦海一直思考我應該向那走的事情

這就是我一直想找的

可惜樹華

只是一直在想他那隻時光機 Orz...

 

 

我心智年齡四十幾

樣就唔夠十幾

都係最好扮個自閉仔

獨自思考還是我想要的

 

 

對各位朋友說的

不要亂發我脾氣

我eq好低

我會"sure" 癲過你

我接受唔到人發脾氣

你要人睇你發脾氣咁陰公

你又睇下人發就知幾慘

所以唔好對住我發

講我聽你發過人脾氣我都興

今日忘了

勿重覆

對不起

這是我個人一大問題

要是覺得我腦袋有問題的 盡早疏遠


SORRY.
如果你覺得你今日對我做既野系岩既..
ok.你絕對系一個賤人


 1.你做咩事要郁手打我?
2.我做咩事系米要你理?
3.你系我邊個?
4.你憑咩阻止我想做既野?


件事系甘的:

今日放學..
我話想食wing ho的魚蛋,
你阻止我..
請問李先生你憑咩阻止我?
你用咩身份阻止我?
即使我爆瘡.
我想食都系我既事
關你咩事?
如果我想食魚蛋
系我錯的話...甘你岩哂囉!

我食完之後..
你一野打落我個頭度.
請問你系米以為自己打得好細力?

我想同你講..
我最憎人大力打我個頭
而且仲系無緣無故!

你覺得我系亂發脾氣?


系好細個果陣...
有次返大陸..
有一個個樣好恐怖..好drity既老伯(好似黑e的)
仲之個感覺好似x子佬.. 之後佢系甘對住我笑..
我勁驚囉.. 佢迎住我行過到..
去到我前果陣冇啦啦勁大力打落我個頭度..
打到我暈暈地.. then我成班親戚系甘x佢..
佢仲系甘笑...好變態


我真系好憎人冇啦啦用力打我個頭!

請問你系米仲系覺得你自己打我系岩?
你打qooza d 懶感性野之前
諗下人地會點諗!

你打我呢一下,
令我諗返童年陰影...
你系米好岩?
我系米仲系亂發脾氣?


 你果一句對吾住..
原本已經足夠我原諒你..

但當我一路睇落去..
發現原來你一d悔意都冇!


你接受吾到人地發脾氣
吾代表人地吾可以發你脾氣...

你份人太自大了...
系你世界入面做咩都系你岩..


所有睇過我呢篇qooza既人..
如果有人覺得你岩的話..
甘公喜你 你有同類了!

ps.我都吾受得人脾氣!
件事如果系我錯的話
我會真心同人say sorry!


你呢個行為.一d 都吾成熟..
而系好幼稚囉!
你話我eq低...
我覺得你eq仲低!

你諗清楚先好打你果篇野出黎啦!

 

最後一句:
你憑咩打我呀?

大家為我評評理吧!






訪客留言 (返回 siukim 的日誌)


fungfung2003 於 2008-06-22 02:46 AM 發表:
小金冇錯= =...
但係.....點解心太上左黎既=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tinyuk_hk 於 2008-06-20 03:39 PM 發表:
PinButterfly :特登打出黎比你

垃圾,你講我嫁嘛
我經常入聽嫁 不過我覺得你似d
我唔中意應你係因為我覺得簡太有d野講得你地好岩
講sorry一定要悔意?

maybe 你既所謂思想就係
男人一定要讓女人
男人唔可以打女人
講sorry一定要有悔意
唔可以係我面前發脾氣就係大王?

你果d理論好強
我唔識去理解

我剩係知你好聰明
唔讓會坐監?
打左會坐監?
覺得自己大王又坐監?
你地共同覺得 ok的
but,用腦唔該
從來無限定過
你只可以話應該姐
岩 我打佢做錯
但係唔該用腦諗下
你所講既悔意表達到出黎就ok?
扮既都得 睇唔出就掂
呢d野我做唔出
我唔似你 hehehaha過日晨
剩係識吹同玩
呢d扮野技巧留比你表演


你講野可唔可以理智小小
如果你再講d你所謂既理論
又有成班人by你
但係都係甚麼應該甚麼需要
收番唔好講
呢d我都識做我都識講
但係我唔一定做同一定唔會講

無聊 晒時間,講一大堆無人唔知既野

唔鋸我你地中意點都得

所謂既報警我都無野講
你可以報 你夠無聊的話

你地係佢既朋友
幫佢係岩既
不過話我唔經大腦果個都經下先
唔經大腦既動作叫本能反應
係有危險先會用 so sorry
唔知你係想點?
想串我蠢 但我連咁都get唔到,因為你講野好廢?
定係你個腦勁d可以控制經唔經都得?

我打女仔 Sorry
我打小金 Sorry
打d咁既野 Sorry
無歉意 Sorry

我唔識去討好大家
一唔岩聽既好似Pinky咁
對住我講垃圾 賤男 never mind
我接受唔到d咁既人囉 Sorry
當你覺得我認為自己係大王
我覺你仲似囉
問我野
講真話又唔高興
講假話又唔高興
你地成班圍埋叫Fd?
Pinky 希望你有大難仲有人仲會幫你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tinyuk_hk 於 2008-06-20 03:11 PM 發表:
我不會理人點睇

你中意鬧餐飽我都唔CARE

你想點就點



我係無覺得做既野係岩既

令你以外咁多人失望

我係自大

你岩

我既世界入面做咩都我岩

你都岩

但我無話過你EQ低

我唔覺得我打你果下"好大力"

正如好多女仔打男人唔覺

你覺得痛並唔等於大力

你憎人打你個頭

SORRY

你認為我無悔意

隨便



1.你做咩事要郁手打我?
2.我做咩事系米要你理?
3.你系我邊個?
4.你憑咩阻止我想做既野?

有身份就打得你

你做咩事都唔需要人理

同學

沒人可以阻止你想做既野

你呢個行為.一d 都吾成熟..
而系好幼稚囉!
你話我eq低...
我覺得你eq仲低!

你諗清楚先好打你果篇野出黎啦!

諗得完全清楚

我行為唔成熟



但比你"們"都好

我EQ一向低

睇清楚先





你憑咩打我呀?



就係你所講既理



我過份 對

你嬲 正常
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



心太 於 2008-06-19 10:35 PM 發表:
細路你唔細GA喇!
做D野要負責任,做錯野更加要同人SAY SORRY,
唔好係度打呢篇垃圾!!!!
唔係個個人都接受到郁手打人呢個小動作,唔該你改左佢!!
單係呢點都可以報警,你做任何一件事都唔經大腦思考下?

金!心太撐你~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



B4Z 於 2008-06-19 10:34 PM 發表:
我支持你!!

其實你食野

佢都唔應該打你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ar 發 於 2008-06-19 10:27 PM 發表:
-,-
小金食咩..  
關典你咩事呢-,-
都係小金事呀..
就算你出於好意.. 都唔洗咁重手呀..
-.-
你篇野..
好似講到自己冇錯咁..
好憎人家發脾氣-,- 不只是你一人討厭呢!
你呢篇算係SAY SOR呀.. 定係..想叫小金同你SAY呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kalee120 於 2008-06-19 10:19 PM 發表:
李生"錦你又真係幾過分丫"
小金食咩關你咩事姐"
要尊重下人ma"
又要打人"重要打頭添"就算係點"打人就係錯"
道歉道到你錦不如唔好道"
唔好覺得自已無錯啦"
問十個有十一個都會話你錯"
自已反省下啦"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PinButterfly 於 2008-06-19 10:08 PM 發表:
mr.lee
人地為咩發脾氣,你又有冇諗過
你句SORRY 講左同冇講有咩分別 一D悔意都冇
男人老狗打女仔 仲要大力
你冇反省過自己就話人'亂發'脾氣
話咩唔可以係你面前發脾氣,當你自己大王?

小金 你好可憐 /0\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DorisSanSan 於 2008-06-19 10:07 PM 發表:
贈佢一句:君子動口不動手
而且打既對象仲要係女仔=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KazafTM 於 2008-06-19 10:07 PM 發表:
雖然我唔識佢-.-
不過呢次係佢錯囉一定...
第一.人地做咩唔關佢事
第二.打人個頭(我都唔敢打金大小姐-.-)
第三.做錯野無歉意
第四.篇野好長.仲要係扮晒感性咁.睇到我唔知講咩
第五.未諗到...
第六.仲要講到自己岩咁.人地錯

以上係我既應想-.- by:tms
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]