今日dayoff
老婆仔走lunch
過左黎搵我>V<
8點度送老婆仔走
搭緊279X果時
TKY SMS我
問我會唔會陪佢慶祝生日
我知老婆仔唔開心..
之後我諗左諗果日禮拜幾
果日好似禮拜日
之後我回左佢話多數唔得..
佢覆左我幾個信息
之後老婆仔嬲左我..
原因係因為我係咁SMS
之後佢除左隻介指
叫我拎返,
我拎返之後試左好多次幫佢帶返
之後佢講左一句
講真果句真係好傷:
[我冇資格帶呀!]
之後我捉住佢好認真咁同佢講左句:
[呢個世界上,,除左你,,冇人有資格做我老婆]
講完之後佢攬住我喊左出黎..
傻豬呀,,唔好喊喇,,
落車之後,,街既氣溫好低,
我著住件外套我唔覺得凍
但老婆仔比風吹到打牙震
傻瓜黎架,,
自己就快凍病都仲掛住要我著衫
睇見你凍果個樣,,
真係覺得自己唔帶兩件外套出街好衰仔
返到東涌,,
送左佢返屋企..
送到佢去佢屋企門口我就走喇
廢事比佢屋企人見到我,,
落到樓下,,
諗住打電話同老婆仔傾一陣
點知佢媽媽聽
佢係咁鬧係咁鬧
但講真果句
我係過來人.
我老豆管我唔掂
搵我班FD黎管我
到頭黎食煙飲酒講粗口無一不繞
你越想管住佢,,佢就越唔想比你管
你估佢唔知佢D野唔煩到你,你就唔會鬧佢咩?
但人就係貪玩架啦
冇得話D咩,,有時反而心平氣和咁坐低傾下計
你要比佢知點解你想佢咁咁咁
同埋咁咁咁對佢自己有咩著數
佢可能會仲聽你話,,
不過家家有本難唸經
佢媽媽計落都係我長輩
但你每一次鬧完我老婆仔,
我都一定會氹返佢,錫返佢!