好耐冇打日記A_A 想識朋友-3- 有冇女受溝丫haha
去完op好爽!! 下年要再去 -.-v
琴晚訓到8點幾 沖涼 換3 落街搵fd=3=
玩到12點同淫龍去左網吧 勁舞/信長;D 死拉-3-e家1包煙都5夠食! 勁快冇晒=3=
打到9點幾 龍淫要見社工 so 我地就反屋企了 反到屋企 沖涼=3= 食野
玩左陣電腦>w< 系屋企好悶.... 如果有人陪我出街就好
琴日又通完頂>w< 死拉 日日通頂 個樣殘了 又訓得小
10點 1反屋企1訓 訓到6點 食飯>w< 跟住開電腦a_a
玩左3個鐘>w< 又閃落街去了-3- !!!!!!!!!!!!!!!!
琴日同淫龍通完頂!好撚累丫!
11點幾反屋企囉左支噴比佢-.-v 老豆真好人
1反屋企就整野比我食A_A 在等食野既途中. 就無聊咁打緊今日既日記a_a
跟住個幾個鐘都5知去邊好<3 e家好想快d 食野>w<跟住訓教zzzzzz
琴日去完大補搵勁舞d網友A_A
個個都令仔令女a_a 落左去機蒲玩左陣
去左後樓梯堡煙.同玩牌 玩到2點>w< 接個fd條女放工
去到o左嘴>w< 條女做吧妹 令女A_A 跟住我地去左食肖夜>w<正
食完搵左個地方坐左陣>w< 點知有2條友經過系度眼啤啤! 個個著q晒囉!
屌佢又5敢行過黎! 個個5知想點咁a_a 跟住上左私豆! 囉野玩A_A
丫雪5玩得咪索咁多拉>w<嘔到周圍都系! 丫寶仲玩到流鼻血!
個個玩到5點散場A_A 帶左個網友反屋企a_a跟住就5知咩事了haha