今日朝早7點先訓!! 1起身就4點幾拉 時間過得真系快
玩左陣信長>w< 6點幾 丫爸勁早整飯食>w<
之前條女無拉拉打黎話同之前條仔散左>w< 我太好人a_a 聽佢數苦左30分鐘
打比個fd 1齊左 大補 搵網友A_A 5知令5令女呢haha
傻仔龍5好諗住呃蝦條丫
今日起身都4點幾; D 食左支煙
跟住就反左屋企食飯 沖涼 打機 ........
玩到10點落左樓下搵FD 吹水 打機 跟住打通..
咩事囉!去網吧玩玩下 比D傻仔熄總制 個個著晒>W<
期待第2日既ON9事情A_A