`q0oza `wR!te  bl0g `MEmBeR `FORum `phOtO `L0gout `Home``.v.{…} 白 痴 的 我..
 

 

 

 

〝02月18號 - 星期日 - 2007〞

 

 

 


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2007-02-18 04:55 PM  



 

 

 

 

〝02月18號 - 星期日 - 2007〞

 

 

 

呵,,,呵,,,

豬年黎左啦,,,

有d咩願望呢,,,?

我就冇咩啦,,,

只系想開開心心,,,

學業進步,,,

吾知你又有冇願望呢,,,?

我諗系新既一年,,,

大家都會開開心心,,,

happy new year,,,,=]

刊登時間︰2007-02-18 12:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



 

 

 

 

〝02月17號 - 星期六 - 2007〞

 

 

 

哈哈,,,

我好開心呀,,,

我屋企多左2隻貓貓,,,

好cute嫁,,,

依家1個月炸,,,

佢地好似加菲嫁,,,

由其系大d果隻,,,

我好鍾意佢,,,

但系,,,

呀軒白痴到,,,

話我理隻貓都吾理佢,,,

我好無奈囉,,,

不過,,,

貓貓系我心中,,,

只有一隻系我最愛既,,,

佢雖然,,,

離開左我,,,

但系,,,

我最愛既,,,

點都系佢,,,

冇人可以代替佢,,,

加菲:

我最愛既,,,

永遠都系你,,,

我愛你,,,

 

刊登時間︰2007-02-17 06:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »