`q0oza `wR!te  bl0g `MEmBeR `FORum `phOtO `L0gout `Home``.v.{…} 白 痴 的 我..
 

 

 

 

〝02月22號 - 星期四 - 2007〞

 

 

 

今日,,,

呀爸,,,呀媽,,,

都放假,,,

我就訓到,,,

3點先起身,,,

起左身,,,

佢地話去食kfc,,,

我地去左apm果間kfc,,,

食到好好好飽,,,

之後,,,

行左一陣街,,,

就返左油塘啦,,,

呵呵,,,

返到油塘,,,

我地去左街市,,,

去左超級市場,,,

買野,,,

打邊爐,,,

哈哈,,,

我最鍾意打邊爐,,,

不過,,,

有開心,,,

都有,,,

吾會有開心既,,,

唉,,,

刊登時間︰2007-02-22 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



 

 

 

 

〝02月21號 - 星期三 - 2007〞

 

 

 

今日,,,

去左拜年,,,

吾知有幾多錢利是呢,,,

但系,,

我諗今年,,,

一定,,,

少左好多啦,,,

不過,,,

今年d假,,,

少左咁多,,,

利是一定少d,,,

我諗依家,,,

可能,,,

連$200都冇,,,

有d傷心囉,,,

講開又講,,,

我有d想返學,,,

日日系屋企,,,

好悶,,,

哈哈,,,

我好似好白痴,,,

點會有人想返學嫁,,,

悶悶悶,,,

得閒就打俾我啦,,,

如果吾系我會悶死嫁,,,

吾知你又系吾系呢,,,?>v<

刊登時間︰2007-02-21 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



 

 

 

 

〝02月20號 - 星期二 - 2007〞

 

 

 

死啦,,,

就黎返學啦,,,

我重有好多好多功課未做,,,

點算呀,,,

一定做死我啦,,,

 

中文*

1.繆思一:[2篇]

題:[1]農歷新年記趣

   [2]與利是的一席話

2.繆思二:[2篇]

題:[1]港聞加詳細分析

   [2]國際新聞加詳細分析

3.讀書報告:[2篇]

  讀後感每篇500字

4.故事創作:[2篇]

  題目自訂,每篇1200字

地理*

1.剪報

科學*

1.沒有能源的日子 - [練習簿]

普通話*

1.下堂小測

圖書課*

1.Book report [4篇]

英文*

1.Book report[1篇]

2.Mini dictionary

3.Revision Exercise [P.1-9]

數學*

1.總複習6[1-39](抄題目) - h.w.c

2.工作紙[10-29](吾洗抄題目) - h.w.c 

刊登時間︰2007-02-20 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »