〝02月24號 - 星期六 - 2007〞
〝02月23號 - 星期五 - 2007〞
哈哈,,,
好開心呀,,,
我個blog終於,,,
換左版面啦,,,
令吾令呢,,,?
就黎返學啦,,,
我重有好多功課未做,,,
但系,,,
我今日都,,,
重系冇做過,,,
點算呀,,,?
20樣功課,,,
做死人咩,,,
miss改炸ma,,,
我都得啦,,,
諗諗下都系,,,
吾做住,,,
抄算啦,,,
好似好奸,,,
不過,,,
我都系講下姐,,,