|
|
|
呵呵,,, 今日,,, 好眼訓呀,,, 吾打咁多,,, 但系,,, 我重玩左d野,,, 睇下啦,,,
呵呵,,,又系遺照呀,,,
hehe,,,知吾知咩黎,,,?
知吾知我系到做咩,,,?
嘩,,,有野睇,,,
呵呵,,,yeah,,,
知吾知我想錫who呢,,,?
知吾知,,,我件系咩3呢,,,? 好眼訓呀,,,
睥住你,,,哈哈,,,
我地系到,,,玩條利,,,呵呵,,,
最後一張啦,,,.v.
回下啦,,, 吾該晒,,,>v< |
|
|
|
呵呵,,, 白痴既我,,, 又玩野lu,,, 今次就玩,,, 影照,,, kaka,,, 好無聊喔,,,
貓 貓 . . .
用 緊 電 腦 . . .
遺 照 . . . 哈 哈 . . .
打 字 喔 . . .
貓 貓 一 小 隻 . . . 可 愛 吧 . . .
呵 呵 . . . 我 同 佢 玩 筆 筆 喔 . . .
我 抱 貓 貓 . . .
哈 哈 . . . 我 打 我 打 . . .
我 死 了 . . . 哈 哈 . . .
|
|
|
|
聽日,,, 就要返學啦,,, 唉,,, 都吾知好定吾好呀,,, 但系吾系好想返囉,,, 見到某d人,,, 我就會想,,, 嘔,,, kaka,,, 你又知吾知系who呢,,,? |