今日全日都係屋企打nds,,
頗開心的..不過此終都係打唔個首歌..要靠老公啦xd
下午搵左啊哥超多次!佢話打麻雀w0,,
之後同佢出去買野,,無意中見到東海堂類似奶油樣既蛋糕[一磅]
then.去左同king講,,不過無所謂啦,,
如果你係買的話就一磅夠啦!!
king如果你真訂唔到就即場一個啦..i mean 28個日!!
相*