今日..同媽咪去左街市食野..我幾乖女
食左一碗超超超大碗既雲南米線 飽死我!!
跟住買送,,之後車車要入油
去左沙頭角..順便去鹿頸[近新娘潭]睇海..
唔知係咪同爸b一樣呢..都好鐘意海"睇到唔想走
本身諗住行落石灘玩陣~不過..太多"水蟑螂' 驚!!
之後見到3個人釣魚..吸引我既唔係個d啊伯
係個呀伯隻狗..拉布拉多.超可愛
我走去摸佢..佢走過黎用佢個頭嗲我大脾xd
啊媽重叫我唔好整佢..我先唔制..咁可愛
之後就去左一個地方入'老鼠油'
所謂'老鼠油"即無比稅既油..個度又熱又多蚊
我又成為佢地既午餐~真慘..點解咁多蚊咬我
最後返屋企,,清理間房同洗手間塊玻璃
今晚家姐叫去大埔食飯..
咁買送黎做咩xd
相*
老鼠油
入老鼠油個度d風景
頗有水準啦xd
海吧
街市

|