| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 19 日 星期日 
|
| 夏日樂逍遙``` |
今日...
參加左山景邨舉辦的活動--夏日樂逍遙!!!
首先去天水圍~綠田園
那裹有好野玩...但d野全部濕哂....
耍太極!! 茄子 古董牛車
行完去左流浮山~
咸魚檔!~
哂蠔屎 丫婆食飯!!
丫叔開蠔殼
開始食飯~~
8號仔....... 我同我mami [影得老左d]]
我同老爸同b仔...[[夾實了bb]]]
之後去mega box"



首先搭電梯去到10樓買mos burger 買了摩斯burger
之後去9樓..我和b仔買了sgm 3 同買了一支
之後去荷花..之後去了b&q

之後歸家....
6點幾叫pizza食...
|
|
日記出爐時間︰2007-08-19 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 415 | »
|