| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 18 日 星期六 
|
| yeah~ |
今日...
去左剪頭髮...
之後番到屋企同mami 家姐 gary打麻雀..
win左40幾蚊...
之後去學畫畫..
跟住去食打冷...
食食下...無啦啦落得好大雨..
走果陣...我地都用膠袋包住隻腳行....
回家路上...
d交通燈shot哂....
d雨打落黎朦查查....
搞到老豆揸車會好慢...
之後番到屋企
又打麻雀...
輸左5蚊....
p>s]]]期待聽日參加山景村的旅行..haha~
|
|
日記出爐時間︰2007-08-19 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 415 | »
|