| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 右系大B屋企訓>____<" |
分類: 未分類 |
今日1早大B就叫我起身返學啦`
起左身之後,就系到整野啦!"
本身吾洗遲到,比大B整到要遲到啦!"
返到學校好無精神,,,,超想訓"
上上下堂,大B打黎,好開心"
但佢好白痴,打黎叫我走佬出黎同佢去行街,
學右系佢叫返,走佬右系佢叫,吹脹咯`
之後我梗系無走左啦!"傻的XDD0.0
放左學1,我就好快返屋企整野右去搵大B到啦!"
上到去,多左佢丫哥同佢個FD,"
佢地系到KKKKKK,我就系到睇啦= =
跟住我地就系到玩{錯大D}啦"男輸左要除父,女輸左要除3,"
佢地3個系咁輸比我,佢個FD除晒3父,好搞笑-3-
就系咁過左1晚啦= =XDD
早抖啦>3<
|
| 打返日記啦=] |
分類: 未分類 |
今日都系好平凡既1日,無咩野做
放左學就同媽咪去左頌富{馬拉松}買puma啦=]
買完就返左屋企做乖女
留系屋企悶死咁制,吾想出街就系屋企
玩左成晚電腦同睇左成晚電視就去左訓教教豬啦^^xddd
日日都系咁,都吾錯丫=]
今日打到尼到先啦,聽日要打多d啦^o^
哈囉喂快樂>3<
|
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
| 傻傻地>3< |
分類: 未分類 |
今日零晨2點幾搭的去左東涌搵丫鳳
去到有d怕怕地,d人都吾識
見到好多人,全陪都系仔,有d怕羞> <xdd
之後佢地成班同我地飲酒
我系咁幫丫糖飲,最後自己醉左啦
我同鳳都醉左,得返糖未醉
我系咁吐,吐到就黎死咁制xdd
之後第2日就吾枇食野啦,!
講到尼到先啦,下次打多d字啦>3<xdd
早抖啦xdd
|
| 0.0飲酒飲到傻0.0xdd |
分類: 未分類 |
好奈都無打日記啦
尼排愛上左飲酒,,,哈
晚晚都出街"人都會傻
上星期仲要無返屋企1個星期,好on9咯"
返到屋企,爸爸對我超好,搞到我好吾知點,
自己好衰,有咁愛惜我的爸爸都吾好好咁去做乖女"
算吧!總有一日我會明白依+尼d日子系白痴的xdd
沒有男朋友的日子都幾好na"
而且我不懂拍拖也^o^ |
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 2008-09-29 |
分類: 未分類 |
都好奈打日記啦`有得玩返啦
好掛住丫^___^
今日心情勁差,右吾夠訓"放左學,就返屋企整野"
3點幾就同糖去左黃金影私影啦!"
6點幾返左黎!"我地2個都好攰"
就返左屋企訓教啦!"今日好黑仔咯=___________="
講到咁多先啦> <xd |
|