幾日無打日記啦 尼幾都好攰,前日仲要去玩糖= = 今日返學,風問左我一個問題, 你決定放棄佢未.我都系答左{我吾想放棄} 之後風話我好傻 我覺得吾傻,好值得' 小息,比訓導{丫婆}捉到好慘=_=" 放學咯,返左屋企換33, 去左風屋企整野食,好味哇 之後我自己一個去左搵我D FD玩, 玩到成12點幾返左屋企!` 哈哈,,,,,,,攰死我啦>____< 吾講啦,掰掰
8/9星期1 今日1早就起左身就返學啦 今日成日都系學校無得訓 上左4堂都系王sir教的`好玩丫 放學之後就同寶上左我屋l<等我換33去風屋企整野食 5點幾就去左我屋l<玩啦` 之後去左北江食野,丫文黎左搵我傾陣計 傾左陣,我就返左屋l<啦! 成日都有同肥曾sd信息,好開心! 吾講啦`今日打住尼到先^_____^早抖咯
今日1點幾起左身啦 寶寶上左我屋l<,2點幾風右上左黎啦^^ 3點幾就同媽媽去左行街街 媽媽想買adidas同pans鞋比我的` 但系我自己話吾要住`可惜 不過我心諗,買左我驚會後悔`驚媽媽無$用{好白痴} 5點幾媽媽返屋l<了,同寶寶,丫風去左m記食野啦 食完去左公園玩[千秋],{好童年哇} 6點幾到,3個人就返左屋l<啦`{做乖乖女na`} 留系屋l<同爸爸媽媽傾計^^ 玩玩電腦,睇下電視,咁就過左一日,真系快Na`^o^
10:30比紅嘈醒了 之後整野出去搵紅 去左北江拉頭髮同行街街..... 5:00去風屋l<玩左陣 6:00風就去紅屋l<啦 6:30我地3個人就去工廠區接龍放工 之後古力黎埋,一齊去食酸辡麵 去左碧富,機埔打機` 10點幾就話過去良景m記 之後右去左百利, 過左陣,我地幾個就走左啦 >l很想很想擁有他l<
9/2今日無返學校,隻眼好樣衰-` 留系屋企玩左陣電腦就去左訓教教豬啦 2點幾起左身去玩電腦, 5點就洛左樓下同丫風堡煙 7點幾到就同左丫紅去左T M搵紅個FD傾計 之後去左接龍放工,去左食好酸好辡既麵 右去左機鋪打機,之後就搭車返屋企啦 返到屋企,爸爸+媽媽系咁叫我用蛋整隻眼 邊玩電腦邊整眼,但吾知做乜事尼排頭好暈